Kultúra és Közösség 2019. 1. számának letöltése.
HIERARCHIA ÉS KOMMUNIKÁCIÓ A VEZETŐKÉPZÉSBEN / TANULMÁNYOK
Kozma Tamás: A társadalmi innováció értelmezései
DOI 10.35402/kek.2019.1.1
Forray R. Katalin: Szervezeti innováció és szakképzés
DOI 10.35402/kek.2019.1.2
Márkus Edina – Teperics Károly – Márton Sándor: A tanuló közösségek vizsgálata – módszertani háttér
DOI 10.35402/kek.2019.1.3
ESETTANULMÁNYOK
Boros Julianna – Gergye Eszter – Lakatos Tímea: Közös Érték – közösségi és kulturális tanulás Tésenfán
DOI 10.35402/kek.2019.1.4
Ragadics Tamás: Helyi társadalom, lokális kezdeményezések Drávafokon – Közösségi és kulturális tanulás egy ormánsági mikroközpontban
DOI 10.35402/kek.2019.1.5
Hegedűs Anita: A Makói járás helyzete a kulturális és a közösségi tanulás tekintetében – Földeák
DOI 10.35402/kek.2019.1.6
SZEMLE
Gyuris Ferenc: Kozma Tamás és munkatársai: Tanuló régiók Magyarországon – Az elmélettől a valóságig
DOI 10.35402/kek.2019.1.7
Erdei Gábor: Tanulás mindenhol és mindenkor? – Mit mond erről a Classifi cation of Learning Activities (CLA) Eurostat kézikönyv
DOI 10.35402/kek.2019.1.8
A.Gergely András: Többség, kisebbség, identitás, tudás – határok nélkül. Takács Tamara kötetéről
DOI 10.35402/kek.2019.1.9
Vukov Anikó Veronika: Ökofalu – sokterepűen. Farkas Judit: Leválni a köldökzsinórról. Ökofalvak Magyarországon
DOI 10.35402/kek.2019.1.10
Szabó Miklós: Hálózati szomszédságok – kapcsolódó közösségek Patrick Purcell szerk. Networked Neighbourhoods
DOI 10.35402/kek.2019.1.11
MÚLT – JELEN
A.G.A.: Csákó Misi – aki volt, maradt, s lesz (1941–2019)
DOI 10.35402/kek.2019.1.12
Tibori Timea: Dr. Kárpáti Zoltán tudományos főmunkatárs emlékezete
DOI 10.35402/kek.2019.1.13
Harcsa István: Megalakult a Gazsó Ferenc Társadalomtudományi Társaság
DOI 10.35402/kek.2019.1.14
Szerzőink
TIT Stúdió Egyesület „Harmonizációs programok”
Vedd meg, védd meg! Filmvilág
|