Kultúra és Közösség teljes szám letöltése.
A TUDOMÁNYOS SZAKEMBER(KÉPZÉS)RŐL
T. Kiss Tamás: A három „T” (Tudósnevelés, támogatások, távozások, különös tekintettel a 20. század első felére)
Nagy Péter Tibor: A tudományos továbbképzés Kádár-korszakbeli társadalomtörténetéhez
A KULTURÁLIS ÉRTÉKKÖZVETÍTŐRŐL
Benedek Sándor: Legyen-e értelmiségi a műszaki és az agrárszakember?
Jancsák Csaba: A tanárképzésben résztvevő hallgatók értékszerkezete két regionális egyetemen
Kleisz Teréz: Minőségi mércék, eligazodási pontok keresése a kulturális modernitás-diskurzusokban
Tajti Gabriella: „Mint egy marionett figura. ”Egyetemisták mentális állapota a Szegedi Tudományegyetemen
AZ ÉRTÉKKÖZVETÍTÉS VALÓSÁGÁRÓL ÉS LEHETŐSÉGEIRŐL
Palcsó Mária: A kultúraközvetítés esélyei
Török József: A „köz és művelődésének” szakfelügyeletéről!?
Csoma Gyula: Értekezés a kultúraközvetítés és az andragógia viszonyáról
Sári Mihály: Saját erőnkből, európai tudással
Remsei Sándor: Kölcsönhatásban: gazdaság és kultúra
Törökné Babinszky Mónika: A szociálisan hátrányos helyzetben élő munkanélküliek képzési lehetőségei és esélyei
Wagner Orsolya: Hit a felnőttnevelésben – a felnőttképzés hite
Szécsi Gabriella: Plakátfigyelő
BUDAPEST
Göncző Viktor: Graffi ti: a vizuális sűrűség hatása és a terek tipológiája
SZEMLE
Tibori Tímea: Pászka Imre: Elit, elitek a lokális kistérségi társadalomban
A. Gergely András: Illanatok, nyomok, lenyomatok
|